ANUNȚ DE CONCESIUNE
Nr. 21740/11.10.2023
SECȚIUNEA 1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
1.1. DENUMIRE, ADRESĂ ȘI PUNCT(E) DE CONTACT
Denumire: DIRECŢIA SANITAR – VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR (DSVSA) IALOMITA | ||
Adresa: STR. LACULUI, NR. 12, JUD. IALOMITA | ||
Localitate: SLOBOZIA
|
Cod fiscal:
4231652 |
Tara: Romania |
Persoana de contact:
Ec.Adrian TRIFAN |
Telefon: 0243/232.069,
|
|
E-mail: office-ialomita@ansvsa.ro | Fax: 0243/232.079 | |
Adresa de internet: www.ialomita.dsvsa.ro |
1.2. Achiziţiecomună
Contractul implică o concesiune comuna: Nu
Contractul este atribuit de un organism central de achiziție: Nu
1.3. Comunicare
Documenteleconcesiuniisuntdisponibilepentruacces direct, nerestricționat, complet și gratuit la (website):www.ialomita.dsvsa.ro.
Numărzilepână la care se pot solicitaclarificăriînainte de data limită de depunere a ofertelor: 3
Model solicitare clarificări Formular nr. 4 din documentația de atribuire – secțiunea V – Formulare
Informații suplimentare pot fi obținute de la:Biroul Economic si Administrativ din cadrul DSVSA Ialomita
Ofertele trebuie depuse la: Registratura DSVSA Ialomita, din loc. Slobozia, str. Lacului, nr. 12,
jud. Ialomita
1.4. Principala activitate sau principalele activități ale autorității contractante
Ministere ori alte autoritaţi publice centrale, inclusiv cele subordonate la nivel regional sau local | serviciipublice centrale |
Autoritateacontractantăconcesioneazăînnumelealteiautorităţicontractante
DA □ NUx |
1.5. Sursa de finanţare
Fonduri din bugetulalocat DSVSA Ialomita, conform prevederilorOrdonanţeiGuvernului nr. 42/2004 privindorganizareaactivităţiisanitar-veterinareşipentrusiguranţaalimentelor, aprobată cu modificărişicompletăriprinLegea nr. 215/2004, cu modificărileşicompletărileulterioare. |
SECȚIUNEA 2.OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1.Descriere.
2.1.1.Denumire:
Obiectulcontractului:concesionarea serviciilor prevăzute la art. 15 alin. (2) şi (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, cu modificările şi completările ulterioare, pentru Circumscripţiile Sanitar Veterinare, denumite în continuare CSV FETEȘTI, CSV STELNICA-BORDUȘANI și CSV FĂCĂIENI |
2.1.2.Principalul loc de prestare:
Circumscripţiile sanitar – veterinare de asistenţă din cadrul JudetuluiIalomita Circumscriptia Sanitar Veterinara FETEȘTI, CSV STELNICA-BORDUȘANI și CSV FĂCĂIENI
|
2.1.3. Procedura se finalizează prin : încheierea unui contract
|
2.1.4. Tipul contractului :concesiune de servicii
|
2.1.5.Descriere succintă:
Concesionarea serviciilor prevăzute la art. 15 alin. (2) şi (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv servicii de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şiprotecţia mediului, servicii de identificare şi înregistrare a animalelor şi a mişcării acestora, în condiţiile legii, precum şi de corectare a eventualelor erori sau neconformităţi generate de nerespectarea termenelor de înregistrare sau de greşeli de înregistrare și serviciile prevăzute la art. 15 alin (7) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări și compeltări prin Legea 215/2004, cu modificările și completările ulterioare, respectiv. Decontarea în baza contractelor de concesiune a activităţilor sanitar – veterinare se va face cu aplicarea tarifelor valabile la momentul realizării acestora cu încadrarea în bugetul aprobat cu această destinație. Termenul – limită până la care operatorul economic poate solicita, prin e-mail la adresa office-ialomita@ansvsa.ro, clarificări sau informaţii suplimentare cu privire la conţinutuldocumentaţiei de atribuire: a 3-azi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul – limită în care va răspunde autoritatea contractantă, prin e-mail la adresa pusă la dispoziţieautorităţii contractante de operatorul economic, la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare adresate de operatorul economic până la termenul – limită stabilit: autoritatea contractantă va răspunde într – o perioada de timp care nu va depăşi, de regulă, 2 zile lucrătoare de la solicitare, respectiv cel târziu cu o zi înainte de data – limită de depunere a ofertelor. |
2.1.6.Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii contractului:
DA □ NU■ |
2.1.7.Calendarul estimativ de încheiere a contractelor: autoritateacontractantă are obligaţia de a încheiacontractuldupă data transmiteriicomunicăriiprivindrezultatulaplicăriiprocedurii respective, dar nu înainte de expirareauneiperioade de 8 zile, începând cu ziuaurmătoaretrimiteriideciziei de atribuire a contractuluicătreofertanţii/candidaţiiinteresaţi, prinoricemijloace de comunicareprevăzutîndocumentația de atribuire |
2.1.8.Durata contractului: 48 luni de la data semnăriiacestuia de ambelepărţi |
2.1.9.Divizare pe loturi
Da X Nu □ Ofertele se depun pe: Un singur lot □ Unul sau mai multe X Toate loturile □ Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: – *NOTĂ: contractele se atribuie cu respectarea prevederilor art. 15 alin. (8) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare. În acest sens operatorii economici participanţi la procedura vor depune o declaraţie pe proprie raspundere – Formularul nr. 11 – încadrarea în prevederile art. 15 alin (8) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Alte informaţii referitoare la loturi: Circumscriptia Sanitar Veterinara FETEȘTI Circumscriptia Sanitar Veterinara STELNICA-BORDUȘANI Circumscriptia Sanitar Veterinara FĂCĂIENI |
2.1.10. Ofertele alternative sunt acceptate DA □ NU ■ |
2.2. Descriere *
* În cazul în care procedura este organizată pe loturi, informaţiile se completează pentru fiecare lot în parte
2.2.1.Denumire lot:Circumscriptia Sanitar Veterinara FETEȘTI |
2.2.2. Coduri CPV:
Cod CPV principal: COD CPV: 85200000-1. Servicii sanitar – veterinare |
2.2.3. Locul de executare
Codul NUTS: RO315 Ialomita Locul principal de executare: Circumscripţia sanitar – veterinara FETEȘTI din cadrul judeţuluiIalomita |
2.2.4. Descriereasuccintă a serviciilor care fac obiectul lotului:
Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform caietului de sarcini Numărul de acţiuni estimate pe an:conform caietului de sarcini |
2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:
a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoarăactivităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte: 1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte; 2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte. Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro); b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte: 1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte; 2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte; 5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte; 7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte; 8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte; 9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte; 10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte; 11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte; 12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte. Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro). Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar); c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte: 1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte: (i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte; (ii) medic veterinar: 7 puncte; 2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte: (i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte; (ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte; (iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2; d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte: 1. medic veterinar: 0 puncte; 2. medic primar veterinar*): 5 puncte; 3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte; 4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total; *) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia. e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoarăactivităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte: 1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte; 2. clinică medical-veterinară: 4 puncte; 3. spital clinic veterinar: 5 puncte; f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte: 1. ambulanţă veterinară: 7 puncte; 2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport; g) programul de lucru propus pentru desfăşurareaactivităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte: 1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte; 2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte; 3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte; h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte: 1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte; 2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte; 3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte; 4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte; 5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte; 6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte; 7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**); 8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**); 9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**). **) Se scad din totalul punctajului obţinut. PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte. |
2.2.6.Valoareatotalaestimată:
Monedă: lei Valoareamaximăestimată a contractului:893.780,12 lei fără TVA. |
2.2.6.Duratacontractului: 48 luni de la data semnăriiacestuia de ambelepărţi |
2.2.7. Informaţii privind variantele:
Vor fi acceptate variante: NU |
2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene
Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu |
2.2.1.Denumire lot:Circumscriptia Sanitar Veterinara STELNICA-BORDUȘANI |
2.2.2. Coduri CPV:
Cod CPV principal: COD CPV: 85200000-1. Servicii sanitar – veterinare |
2.2.3. Locul de executare
Codul NUTS: RO315 Ialomita Locul principal de executare: Circumscripţia sanitar – veterinara STELNICA-BORDUȘANI din cadrul judeţuluiIalomita |
2.2.4. Descriereasuccintă a serviciilor care fac obiectul lotului:
Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform caietului de sarcini Numărul de acţiuni estimate pe an:conform caietului de sarcini |
2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:
a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoarăactivităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte: 1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte; 2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte. Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro); b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte: 1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte; 2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte; 5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte; 7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte; 8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte; 9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte; 10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte; 11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte; 12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte. Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro). Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar); c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte: 1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte: (i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte; (ii) medic veterinar: 7 puncte; 2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte: (i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte; (ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte; (iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2; d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte: 1. medic veterinar: 0 puncte; 2. medic primar veterinar*): 5 puncte; 3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte; 4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total; *) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia. e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoarăactivităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte: 1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte; 2. clinică medical-veterinară: 4 puncte; 3. spital clinic veterinar: 5 puncte; f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte: 1. ambulanţă veterinară: 7 puncte; 2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport; g) programul de lucru propus pentru desfăşurareaactivităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte: 1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte; 2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte; 3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte; h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte: 1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte; 2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte; 3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte; 4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte; 5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte; 6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte; 7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**); 8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**); 9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**). **) Se scad din totalul punctajului obţinut. PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte. |
2.2.6.Valoareatotalaestimată:
Monedă: lei Valoareamaximăestimată a contractului:734.291,44 lei fără TVA. |
2.2.6.Duratacontractului: 48 luni de la data semnăriiacestuia de ambelepărţi |
2.2.7. Informaţii privind variantele:
Vor fi acceptate variante: NU |
2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene
Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu |
2.2.1.Denumire lot:Circumscriptia Sanitar Veterinara FĂCĂIENI |
2.2.2. Coduri CPV:
Cod CPV principal: COD CPV: 85200000-1. Servicii sanitar – veterinare |
2.2.3. Locul de executare
Codul NUTS: RO315 Ialomita Locul principal de executare: Circumscripţia sanitar – veterinara FĂCĂIENI din cadrul judeţuluiIalomita |
2.2.4. Descriereasuccintă a serviciilor care fac obiectul lotului:
Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform caietului de sarcini Numărul de acţiuni estimate pe an:conform caietului de sarcini |
2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:
a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoarăactivităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte: 1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte; 2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte. Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro); b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte: 1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte; 2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte; 5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte; 6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte; 7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte; 8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte; 9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte; 10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte; 11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte; 12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte. Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro). Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar); c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte: 1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte: (i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte; (ii) medic veterinar: 7 puncte; 2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte: (i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte; (ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte; (iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2; d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte: 1. medic veterinar: 0 puncte; 2. medic primar veterinar*): 5 puncte; 3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte; 4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total; *) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia. e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoarăactivităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte: 1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte; 2. clinică medical-veterinară: 4 puncte; 3. spital clinic veterinar: 5 puncte; f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte: 1. ambulanţă veterinară: 7 puncte; 2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport; g) programul de lucru propus pentru desfăşurareaactivităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte: 1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte; 2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte; 3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte; h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte: 1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte; 2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte; 3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte; 4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte; 5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte; 6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte; 7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**); 8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**); 9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**). **) Se scad din totalul punctajului obţinut. PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte. |
2.2.6.Valoareatotalaestimată:
Monedă: lei Valoareamaximăestimată a contractului:777.397,36 lei fără TVA. |
2.2.6.Duratacontractului: 48 luni de la data semnăriiacestuia de ambelepărţi |
2.2.7. Informaţii privind variantele:
Vor fi acceptate variante: NU |
2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene
Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu |
2.3. Ajustarea prețului contractului:
Ajustarea preţul contractului: DA ■ NU □
Preţul contractului se poate modifica doar în urma modificării actelor normative incidente. |
SECȚIUNEA 3. PROCEDURA DE ATRIBUIRE
3.1. PROCEDURA DE ATRIBUIRE SELECTATĂ | |
Procedura proprie a direcţiilor sanitar- veterinare şi pentru siguranţa alimentelor județene, respectiv a municipiului București, elaborată în conformitate în conformitate cu prevederile Ordinului preşedintelui ANSVSA pentru aprobarea documentației de atribuire a contractelor de concesiune prevăzute la art. 15 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare |
Procedura offline
|
3.2. Legislaţia aplicată :
Cadrul legal principal care guvernează relaţia dintre Concedent şi Concesionar este reprezentat de: a) Legea nr. 160/1998 pentru organizarea şi exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b) Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar – veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare; c) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2010 privind identificarea şi înregistrarea suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 191/2012; d) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2002 privind identificarea şi înregistrarea bovinelor în România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 25/2003, cu modificările şi completările ulterioare, e) Hotărârea Guvernului nr. 1.156/2013 pentru aprobarea acţiunilor sanitar – veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, a acţiunilor prevăzute în Programul de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor, precum şi a tarifelor aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare; f) Ordinul preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 35/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor, cu modificările şi completările ulterioare; g) Ordinul preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 106/2015 pentru aprobarea Procedurii privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, cu modificările ulterioare; h) Ordinul preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 40/2010 privind aprobarea Normei sanitare veterinare pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a suinelor, ovinelor, caprinelor şi bovinelor, cu modificările şi completările ulterioare; i) Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale şi al preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 248/79/2017 pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a ecvideelor, cu modificările și completările ulterioare; j) Legea nr. 319/2006 a securităţii în muncă, cu modificările ulterioare; k) Hotărârea Guvernului nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2016 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare; l) Hotărârea Guvernului nr. 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă; m) Hotărârea Guvernului nr. 1091/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă; n) Hotărârea Guvernului nr. 1092/2006 privind protecţia lucrătorilor împotriva riscurilor legate de expunerea la agenţi biologici în muncă; o) Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor); p) Procedura proprie a DSVSA elaborată în conformitate cu prevederile Ordinului preşedinteluiANSVSA pentru aprobarea Cadrului organizatoric de desfăşurare, la nivelul direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, a procedurii de atribuire a contractelor de concesiune prevăzute la art. 15 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a modelului documentaţiei aferente procedurii de atribuire, precum şi alte dispoziţii legale în vigoare, în domeniu. Prestatorul trebuie să respecte toate prevederile legale incidente obiectului contractului, aplicabile la nivel naţional, dar şi regulamentele aplicabile la nivelul Uniunii Europene. Pe perioada realizării tuturor activităţilor din cadrul contractului, prestatorul este responsabil pentru implementarea celor mai bune practici, în conformitate cu legislaţiaşi regulamentele existente la nivel naţionalşi la nivelul Uniunii Europene. Prestatorul răspunde faţă de autoritatea contractantă, pentru orice nerespectare sau omisiune a respectării oricăror prevederi legale şi normative aplicabile. Autoritatea contractantă nu va fi ţinută responsabilă pentru nerespectarea sau omisiunea respectării de către contractant a oricărei prevederi legale sau a oricărui act normativ aplicabil, precum şi atât pentru prestarea serviciilor, cât şi pentru rezultatele generate de prestarea serviciilor. Ofertantul devenit contractant are obligaţia de a respecta în executarea contractului, obligaţiile aplicabile în domeniul mediului, social şi al muncii instituite prin dreptul Uniunii, prin dreptul naţional, prin acorduri colective sau prin dispoziţiileinternaţionale de drept în domeniul mediului, social şi al muncii. În cazul în care prestatorul nu îşiîndeplinieşteobligaţiile pe linie socială şi de mediu, autoritatea contractantă va înceta contractul cu acesta, fără altă formalitate suplimentară.
|
SECTIUNEA 4: INFORMAŢII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE ŞI TEHNICE
4.1. CONDIŢII DE PARTICIPARE
4.1.a) Situaţia personală a candidatului sau ofertantului: |
1. Ofertanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile de conflict de intereseprecizateîndocumentația de atribuire.
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinţei: – ofertantul va prezenta, în original, Formularul nr. 13 – declaraţia privind neîncadrarea în prevederile referitoare la conflictul de interese. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sau care pot influenţa rezultatul acesteia sunt următoarele:
1. Dr.Mihai Puia – Director Executiv 2. Dr.Moldoveanu Mihail – Director Executiv Adjunct – delegare atributii 3. Dr.Paun Dragos Laurentiu – Consilier SCOSBA 4. Ec.Trifan Adrian – Șef Birou Economic si Administrativ 5. Jr.Adriana Popi – Consilier Juridic 6. Dr.Gherghe Petrina – Consilier BEICA 7. Ing.Dinu Silvia Rocsana – consilier BEICA 8. Dr.Vasile Daniela – consilier SCOSBA 9. Dr.Radu Florin – consilier SCOSBA 10. Dobre Ionela Eugenia – Consilier Achiziții
– declaraţiaprivindneîncadrareaînanumitesituațiispecificeprevăzute de legislațiageneralăprivindconcesiunile de servicii; se vaprezentaFormularul nr. 5, semnatşiştampilat; încadrareaînsituaţiilespecificeprevăzute de legislațiageneralăprivindconcesiunile de servicii, situațiidetaliateexpres la art. 80 și 81 din Legea nr. 100/2016 privindconcesiunile de lucrărișiconcesiunile de servicii cu modificărileşicompletărileulterioare, atrageexcludereaofertantuluiproceduraaplicatăpentruatribuireacontractului de concesiune; – declaraţiaprivindneîncadrareaînsituațiileprivindneaplicareaasupraofertantului a unorcondamnarispecificeprinhotărâredefinitivă a uneiinstanțejudecătorești; se vaprezentaFormularul nr. 6, semnatşiştampilat; încadrareaînsituațiileprevăzute la art. 79 din Legea nr. 100/2016 privindconcesiunile de lucrărișiconcesiunile de servicii cu modificărileşicompletărileulterioare, atrageexcludereaofertantuluiproceduraaplicatăpentruatribuireacontractului de concesiune; – certificatele constatatoare cu privire la îndeplinirea obligaţiilor de plata a impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), la momentul prezentării; documentele se vor prezinta în original sau copie certificată „conform cu originalul” şi vor demonstra că operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzut termenul limită de depunere a ofertei; certificatele trebuie să ateste lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor şi a asigurărilor sociale, la momentul prezentării acestora; – cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului/actul constitutiv al societăţii; documentele vor fi valabile la data limită de depunere a ofertei şi vor fi prezentate în original/copie lizibilă, cu menţiunea „conform cu originalul”; – alte documente edificatoare, după caz; Pentru persoanele fizice/ juridice străine se consideră edificatoare documente echivalente emise de autoritățile din țara de origine. Toate documentele justificative trebuie să fie valabile la momentul prezentării. Documentele emise în altă limbă decât limba română trebuie să fie însoţite de traducerea autorizată în limba română. Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele complet al persoanei semnatare. Atenţie, nu se folosesc prescurtări. Documentele pentru care nu este prevăzută o perioadă de valabilitate stablită de lege nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate până la data deschiderii ofertelor. |
4.1.b) Capacitatea de exercitare a activității profesionale
Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate: |
Autoritatea contractantă solicită ca operatorii economici ce depun ofertă să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului.
Documentele justificative care probeazăîndeplinireacerinţei, respectiv: – certificatulconstatatoremis de OficiulNaţional al RegistruluiComerţuluisauorice alt document echivalent care sădovedească forma de înregistrare din care săreiasăcăeste legal constituit, că nu se aflăînniciuna din situaţiile de anulare a constituirii, precum sifaptulcă are capacitateaprofesională de a realizaactivităţile care fac obiectulcontractului; înacestsens, obiectulcontractuluitrebuiesăaibăcorespondentînobiectul de activitateautorizat, principal sausecundar; totodată, informaţiilecuprinseîncertificatulconstatatortrebuiesă fie reale/actuale la data prezentării; emis cu celmult 30 de zileînainte de data – limită de depunere a ofertelor (pentrupersoanejuridice); – certificatul de înregistrare in registrulunic al cabinetelor medical – veterinare, cu saufărăpersonalitatejuridică, eliberatînvedereafuncţionăriiunităţiimedicaleveterinareîn care se desfăşoarăactivităţi de asistenţă (pentrupersoanefizice/persoanejuridice); – certificatul de înregistrarefiscală/codulunic de înregistrare. Autoritateacontractantăsolicităprezentareacertificatuluiconstatatoremis de OficiulNaţional al RegistruluiComerţului, care săatestecăobiectulcontractului are corespondentîncodul CAEN. Certificatulconstatatortrebuiesăcertificefaptulcăsocietateacomercialăaparţinecategorieiprofesionaleimpuse de îndeplinireacontractului, respectiv are activitatecorespunzătoareobiectuluiachiziţieipublice (activitateaprincipalăsăcuprindăcodul CAEN cecorespundeactivităţilorsanitare – veterinare). Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/valabile la data prezentării. Pentrupersoanejuridice/fizicestrăine: documente edificatoare (traduse si legalizate) care sădovedească o formă de înregistrare ca persoanăjuridicăînconformitatecuprevederilelegaledințaraîn care ofertantul este rezident; acte (original si copie) din care sărezultecalitatea de operatoreconomicautorizatșiînregistrat: statutullegal, locul de înregistrareșiobiectul de activitate, emise de organisme competentedințara de origine a ofertantului.
|
4.1.c) Alte condiţii:
Autoritatea contractantă va exclude din procedura de atribuire a contractului orice operator economic care: – 1. nu deţine unitatea medicală veterinară în care se desfăşoară activităţi de asistenţă, prin care se asigura executarea contractului, pe raza circumscripției sanitar – veterinare – CSV sau într – o UAT plasată la maxim 30 km de oricare UAT din care este constituită CSV pentru care se încheie contractul. – Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezentadeclaraţie pe propria răspundere conform Formularul nr. 15. 2. nu îndeplineşte condiţia prevăzută la art. 15 alin. (9) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, conform căruia: „Pentru realizarea activităţilor prevăzute la alin. (2), direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti încheie contracte de concesiune cu medicii veterinari, organizaţi în condiţiile legii, cu societăţile reglementate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în care acţionariatul majoritar este deţinut de către medicii veterinari pe toată durata de execuţie a contractului.”; – Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezentadeclaraţie pe propria răspundere – conform Formularul nr. 14. – 3. se află în una dintre situaţiile prevăzute la alin. (2) al art. 19 din anexa nr. 21 la Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv: a) medicul veterinar titular nu poate participa concomitent în mai mult de două contracte, în această calitate; b) cabinetele medical – veterinare asociate nu pot fi parte concomitent în mai mult de două contracte; c) societăţile prevăzute de Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu pot fi parte concomitent în mai mult de două contracte; d) medicii veterinari asociaţi în cadrul cabinetelor medical – veterinare asociate, respectiv asociaţii societăţilor prevăzute de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu pot participa concomitent în mai mult de două contracte. Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezenta Formularul nr. 11. 4. medicul veterinar titular unitaţii medical – veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă, prin care se derulează contractul, nu îndeplineşte una din conditiile stabilite la alin. (3) al art. 19 din anexa nr. 21 la Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv: a) nu deţine atestat de liberă practică medicală veterinară valid; b) nu se regăseaşte în Registrul unic al cabinetelor medical- veterinare, cu sau fără personalitate juridică, în calitate de medic veterinar titular al entităţii prestatoare; c) nu desfăşoară în cadrul unităţii medicale veterinare prin care se furnizează activităţile de asistenţă contractate, cel puţin un program zilnic de opt ore, cu excepţia zilelor de sâmbătă şi duminică şi a sărbătorilor legale; d) este sub incidenţa unei sancţiuni de suspendare sau de interzicere a exercitării profesiei; e) nu deţine punctajul necesar, la zi, în ceea ce priveşte pregătirea profesională continuă. Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezenta Formularul nr. 16. |
Nota: Documentele emise în altă limbă decât limba română trebuie să fie însoţite de traducerea autorizată în limba română. Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele complet al persoanei semnatare. Atenţie, nu se folosesc prescurtări.
Documentele emise de autorităţile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevăzută o perioadă de valabilitate stablită de lege nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate până la data deschiderii ofertelor. |
4.2. CAPACITATEA ECONOMICĂ ȘI FINANCIARĂ
Informațiiși/saunivel(uri) minim(e) necesarepentruevaluarearespectăriicerințelormenționate | Modalitatea de îndeplinire |
Fişa de identificare financiară şiinformaţii generale. | Ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 şiFormularul nr. 10. |
Nota: Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele întreg al persoanei semnatare. Atenţie, nu se folosesc prescurtări. |
4.3. CAPACITATEA TEHNICĂ ȘI/SAU PROFESIONALĂ
Informații si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate | Modalitatea de îndeplinire |
Declaraţie prin care ofertantul să dovedească faptul că la elaborarea ofertei, a ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şiprotecţia muncii, respectiv de mediu care sunt la nivel naţional, precum şi că le va respecta pe parcursul îndeplinirii contractelor subsecvente de prestări servicii.
Informaţii detaliate privind conformitatea cu reglementările care sunt în vigoare la nivel naţional se referă la condiţiile de muncă şiprotecţia muncii, securităţiişisănătăţii în muncă, cât şi norme P.S.I, respectiv de mediu. |
Ofertantul va prezenta Formularul nr 8, Document semnat, stampilat si inregistrat, valabil la data depunerii ofertelor. |
4.4. DEPOZITE VALORICE ȘI GARANȚII SOLICITATE
4.5. Garanția de participare
Garanţia de participare se constituie prin virament bancar în contul RO65TREZ3915005XXX000110 deschis la TREZORERIA SLOBOZIA sau printr – un instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii, în cuantum de 1% din valoarea estimată a concesiunii, respectiv:
Circumscriptia Sanitar Veterinara FETESTI – 8.937,80 lei
Circumscriptia Sanitar Veterinara STELNICA-BORDUSANI – 7.342,91 lei
Circumscriptia Sanitar Veterinara FACAIENI – 7.773,97 lei
şi va fi valabilă pentru o perioadă de 30 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Ținând cont de termenele alocate tranzacţiilor interbancare, operatorii economici vor lua toate măsurile ce se impun astfel încât, la data deschiderii ofertelor, autoritatea contractantă să poată verifica îndeplinirea condiţiei privind constituirea garanţiei de participare.
În cazul în care valoarea garanției de participare este mai mică de 5.000 lei și numai dacă în documentația de atribuire este prevazută aceasta posibilitate, garanția de participare se poate constitui și prin depunerea la casieria autoritații contractante a unei sume în numerar.
Garanția trebuie să fie irevocabilă.
Autoritatea contractantă are obligația de a reține garanția de participare atunci când ofertantul se află în oricare dintre următoarele situații:
- a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
- b) oferta sa fiind stabilită câștigatoare, refuză să semneze contractul în perioada de valabilitate a ofertei.
Garanția de participare, constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare, se restituie de către autoritatea contractantă în cel mult 3 zile lucrătoare de la data semnării contractului.
Garanția de participare, constituită de ofertanții a căror oferta nu a fost stabilită câștigatoare, se restituie de către autoritatea contractantă după semnarea contractului cu ofertantul a cărui ofertă a fost desemnată câștigătoare, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data semnarii contractului cu ofertantul declarat câștigator.
În cazul în care autoritatea contractantă se află în situația de a anula procedura de atribuire, garanția de participare se restituie după data expirării termenului de depunere a unei contestații cu privire la aceasta decizie, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la aceasta dată.
După primirea comunicării privind rezultatul procedurii, ofertanții ale căror oferte au fost declarate necăștigătoare au dreptul de a obține eliberarea garanţiei de participare înainte de expirarea perioadei de trei zile, daca transmit autorităţii contractante o solicitare în acest sens. Autoritatea contractantă are obligația de a restitui garanția de participare în cel mult 3 zile lucrătoare de la primirea unei solicitări în acest sens.
4.6. CONDIŢII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE CONCESIUNE
Concesionarea serviciilor prevăzute la art. 15 alin. (2) şi (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificarile și completările ulterioare este rezervată unei anumite profesii DA ■ NU □
Daca da, precizați actele cu putere de lege și actele administrative aplicabile: În temeiul art. 15 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificarile și completările ulterioare, și al art. 4 din Legea nr. 160/1998 pentru organizarea și exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicată, cu modificările și completările ulterioare. |
- PREZENTAREA OFERTEI
5.1. Limba de redactare a ofertei | Limba română.
Orice document redactat într-o limbă străină va fi însoţit de o traducere autorizată în limba română. |
5.2. Perioada de valabilitate a ofertei | 30 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Orice ofertă valabilă pentru o perioadă mai mică decât aceasta va fi respinsă de comisia de evaluare ca inadmisibilă. |
5.4. Modul de prezentare a propunerii tehnice | Propunerea tehnica va fi elaborată punctual, sub forma de tabel de conformitate în care va fi înscris, în partea stanga, cerințele tehnice din caietul de sarcini iar, în partea dreaptă, modul concret de îndeplinire a cerințelor din caietul de sarcini (comentariul ofertantului), prezentate cât mai detaliat, care să demonstreze corespondența propunerii tehnice cu cerințele conținute în caietul de sarcini.
Propunerea tehnică va fi întocmită cu respectarea strictă a cerințelor din anunţul de concesiune și a specificațiilor din caietul de sarcini. Propuneri cu privire la clauzele contractului și eventualele propuneri cu privire la clauzele specifice contractuale se vor formula în scris sub formă de clarificări, înainte de depunerea ofertei. Oferta trebuie să fie semnată, pe propria răspundere, de către ofertant sau de către o persoană împuternicită legal de către acesta. Oferta va fi considerată neconformă dacă propunerea tehnică nu respectă caietul de sarcini. Propunerea tehnică constă în toate documentele, declaraţiile, formularele, anexele, etc. prevăzute în prezentul anunț de concesionare şi în documentaţia de atribuire, descrierea detaliată a serviciilor în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini și declaraţia privind conformitatea cu specificaţiile tehnice ale caietului de sarcini, conform Formularului nr. 9. Propunerea tehnică se va elabora cu respectarea în totalitate a cerinţelor din caietul de sarcini din cadrul documentaţiei de atribuire, inclusiv prin completarea Formularului nr. 15 şi Formularului nr. 16. |
5.6. Modul de prezentare a propunerii financiare
|
Propunerea financiară se elaborează conform Formularului nr. 12 (Formularul de ofertă) şi anexa la acest formular – centralizator de prețuri, care va cuprinde valoarea totalămaximă a contractului, în lei fără T.V.A., precum și valoarea T.V.A. aferentă. |
5.7. Modul de prezentare a ofertei | Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei şi câte un exemplar al documentelor care o însotesc, în original şi 1 (una) copie, plus o variantă scanată, pe suport electronic.
Ordinea din fiecare exemplar al ofertei va trebui să fie după cum urmează: 1. – declarații/documente de calificare şiselecţie; 2. – propunerea tehnică; 3. – propunerea financiară. În eventualitatea unei discrepanţe între original şi copii va prevala originalul. Originalul şi copiile trebuie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilăşi vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţiiautorizaţicorespunzator să angajeze ofertantul în contract. Întreaga ofertă va fi semnată şiştampilată pe fiecare pagină, precum şi numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută menţiunea „ULTIMA PAGINĂ”. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. Oferta va conţine în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun. Orice ştersatură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. Documentele de participare la procedura de atribuire se primesc de Autoritatea contractantă numai dacă sunt intacte, sigilate şi se păstrează de aceasta, până la data şi ora deschiderii ofertelor. Numărul de exemplare: un original, 1 (una) copie şi 1(un) suport electronic. Adresa la care se depune oferta -Direcţia Sanitar – Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Ialomita, loc. Slobozia, str. Lacului, nr. 12, jud. Ialomita, la Registratura instituției. |
5.8. Data limita de depunere a ofertelor |
27.10.2023, ora 10.00 |
5.9. Sigilarea şi marcarea ofertei |
Ofertantul trebuie să sigileze originalul împreuna cu suportul electronic şi copia în plicuri/pachete separate, marcând corespunzator plicurile/pachetele „ORIGINAL” şi „COPIE”.
Plicurile/pachetele se vor introduce într-un colet exterior, închis corespunzător şi netransparent. Coletul exterior trebuie să fie marcat cu denumirea, numărul de telefon şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată. Propunerea financiară, propunerea tehnică, declaratii/documente de calificare şiselecţie, după caz, vor fi îndosariate şi se vor introduce în acelaşi plic/pachet sigilat. Coletul exterior care conţineoriginalul+oferta pe suport electronic şi copia trebuie să fie marcat cu adresa Autorităţii Contractante şi cu inscripţia: „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 27.10.2023, ora 10.00”,precum şi denumirea contractului de concesiune, denumirea ofertantului şi adresa acestuia şi a lotului pentru care depune oferta. Dacă plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus, autoritatea contractantă nu îşi asumă nicio responsabilitate pentru pierderea ofertei. Documentele care însotesc oferta şi nu trebuie incluse în pachetul sigilat sunt: scrisoarea de înaintare (Formularul nr. 1); împuternicire (Formularul nr. 2) împreună cu o copie după Cartea de identitate a persoanei care reprezintă societatea; garanţia de participare (Formularul nr. 3)/dovada constituirii garanţiei de participare. |
5.10. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei |
Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens.
În cazul în care ofertantul doreşte să opereze modificări în oferta deja depusă, acesta are obligaţia de a asigura primirea şi înregistrarea modificărilor respective de către Autoritatea contractantă până la data limită pentru depunerea ofertelor. Pentru a fi considerate parte a ofertei modificările trebuie prezentate în conformitate cu prevederile de la 5.7cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, şiinscripţia„MODIFICĂRI”. Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau a-şi modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de concesiune şi a executării garanţiei de participare. |
5.11. Oferte Întârziate |
Oferta care este depusă/transmisă la o altă adresă a autorităţii contractante decât cea stabilită în anunţul de concesionare ori care este primită de către autoritatea contractantă după expirarea datei şi a orei limită pentru depunere, se returnează nedeschisă. |
5.12.Deschiderea ofertelor |
La data, ora şi locul stabilite în documentaţia de atribuire, respectiv 27.10.2023, ora 10.00.
Modul de lucru al comisiei de evaluare se va desfăşura în conformitate cu prevederile procedurii proprii a DSVSA Ialomita În cadrul şedinţei de deschidere a ofertelor nu este permisă respingerea vreunei oferte, cu excepţia celor pentru care nu a fost prezentată dovada constituirii garanţiei de participare. Şedinţa de deschidere se finalizează printr-un proces-verbal semnat de membrii comisiei de evaluare şi de reprezentanţii legali/împuterniciţi ai operatorilor economici prezenţi la şedinţă, în care se consemnează modul de desfăşurare a şedinţei respective, aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor, consemnându-se, totodată, lista documentelor depuse de operatorul economic. Autoritatea contractantă va înmâna/transmite un exemplar al procesului-verbal tuturor operatorilor economici participanţi la procedura de atribuire, în cel mult o zi lucrătoare de la deschidere, indiferent dacă aceştia au fost sau nu prezenţi la şedinţa respectivă. Orice decizie cu privire la calificarea ofertantului, la evaluarea ofertelor, la stabilirea ofertei câştigătoare, se adoptă de către comisia de evaluare în cadrul unor şedinţe ulterioare şedinţei de deschidere a ofertelor. |
5.13. Costul asociat elaborării şi prezentării ofertei | Ofertantul va suporta toate costurile asociate elaborării şi prezentării ofertei sale, precum şi documentelor care o însotesc, iar Autoritatea contractantă nu va fi responsabilă sau răspunzătoare pentru costurile respective. |
- Atribuirea CONTRACTULUI
6.1. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă şi/sau să anuleze întreaga procedură de atribuire, cu o motivare ce respectă procedura proprie.
În situaţia în care pe durata de valabilitate a contractului, concesionarul nu va primi solicitări pentru realizarea serviciilor din partea concedentului, datorate modificărilor legislative intervenite, concesionarul nu va ridica pretenţiişi nu va solicita despăgubiri în legătură cu acest fapt. În acest sens, concedentul nu va avea nici o obligaţiefaţă de concesionar, contractul încetând de drept, fără necesitatea unei alte formalităţişi fără intervenţia vreunei autorităţi sau instanţe de judecată, la expirarea perioadei de valabilitate a acestuia. |
|
6.2. Prezumţia de legalitate şi autenticitate a documentelor prezentate. |
Ofertantul îşi asumă răspunderea exclusivă pentru legalitatea şi autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original şi/sau copie în vederea participării la procedură. Analizarea documentelor prezentate de ofertanţi de către comisia de evaluare nu angajează din partea acesteia nicio răspundere sau obligaţie faţă de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale şi nu înlătură răspunderea exclusivă a ofertantului sub acest aspect. |
- INFORMAȚII SUPLIMENTARE
1. Ţinând cont de termenele alocate tranzacţiilor interbancare, operatorul economic va lua toate măsurile ce se impun astfel încât, la data deschiderii ofertei, autoritatea contractantă să poată verifica îndeplinirea condiţiei privind constituirea garanţiei de participare.
2. Solicitările de clarificări, raspunsurile la solicitările de clarificări, precum şicomunicărileprivindrezultatulproceduriivor fi transmiseprin e-mail la adresapusă la dispoziţieautorităţiicontractante de operatorul economic. 3. Informaţiiprivindreglementărileînvigoarereferitoare la protecţiamediului pot fi obţine de la AgenţiaNaţionalăpentruProtecţiaMediului, cu sediulînSplaiulIndependenţei, nr. 294, corp B, sector 6, Bucureşti, tel. 021.207.11.01, e-mail: office@anpm.ro. 4. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la impozitare pot fi obţinute de la AgenţiaNaţională de Administrare Fiscală, cu sediul în str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, tel. 021.387.10.00. 5. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la protecţia muncii pot fi obţinute de la Inspecţia Muncii, cu sediul în str. Matei Voievod nr. 14, sector 2, Bucureşti, tel: 021.302.70.86, e-mail: comunicare@inspectiamuncii.ro. 6. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la protecţia datelor cu caracter personal pot fi obţinute de la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal |
- PROCEDURI DE CONTESTARE
8.1. Organismul de soluţionare a contestaţiilor | ||
Denumireoficială: DSVSA IALOMIȚA șiinstanța de judecatăcompetentă | ||
Adresă: | ||
Localitate: Slobozia | Cod poştal: 920024 | Ţară: România |
E-mail: office-ialomita@ansvsa.ro | Telefon: 0243/232.069 | |
Adresă internet: ialomita.dsvsa.ro | Fax: 0243/232.079 | |
8.2. Organismul competent pentruprocedurile de mediere: – | ||
Denumireoficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
E-mail: | Telefon: | |
Adresă internet: (URL) | Fax: | |
8.3. Procedura de contestare
Înconformitate cu Legea nr. 554/2004 a contenciosuluiadministrativ, cu modificărileșicompletarileulterioare, orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluţionarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoaşterea dreptului pretins sau a interesului legitim şi repararea pagubei ce i-a fost cauzată. Interesul legitim poate fi atât privat, cât şi public.Se poate adresa instanţei de contencios administrativ şi persoana vătămată într-un drept al său sau într-un interes legitim printr-un act administrativ cu caracter individual, adresat altui subiect de drept. Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoana care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim printr-un act administrativ individual care i se adresează trebuie să solicite autorităţii publice emitente sau autorităţii ierarhic superioare, dacă aceasta există, în termen de 30 de zile de la data comunicării actului, revocarea, în tot sau în parte, a acestuia. |
||
8.4. Serviciul de la care se pot obţineinformaţiiprivindprocedura de contestare | ||
Denumireoficială: Compartimentul juridic din cadrul DSVSA Ialomita | ||
Adresă: | ||
Localitate: Slobozia | Cod poştal: 920024 | Ţară: România |
E-mail: office-ialomita@ansvsa.ro | Telefon: 0243/232.069 | |
Adresă internet: (URL) ialomita.dsvsa.ro | Fax: 0243/232.079 |
9. SEMNAREA CONTRACTULUI
Autoritateacontractantă are obligaţia de a încheia contractual, înperioada de valabilitateaofertelor, după data transmiteriicomunicăriiprivindrezultatulaplicăriiprocedurii respective, dar nu înainte de expirareauneiperioade de 8 zile, începând cu ziuaurmătoaretrimiteriideciziei de atribuire a contractuluicătreofertanţii/candidaţiiinteresaţi, prinoricemijloace de comunicareprevăzutîndocumentația de atribuire. Anunţul de atribuire va fi publicat la adresa de internet: www.e-licitatie.ro.
Autoritatea contractantă are obligaţia de a publica și actualiza permanent pe propriul website lista circumscripţiilor sanitar-veterinare care au încheiate contracte de concesiune, respectiv alte contracte în derulare, beneficiarii, inclusiv acţionariişiasociaţii din entităţile semnatare ale contractelor aferente, precum şi numele medicului veterinar titular. |
Întreaga documentație de atribuire poate fi accesată la următorul link: http://ialomita.dsvsa.ro/despre-dsvsa/achizitii-publice-ale-dsvsa/